ВИДАВНИЧИЙ ДІМ АДЕФ-УКРАЇНА - ВІД ІДЕЇ ДО ГОТОВОЇ КНИГИ

Умови Використання сервісу
КНИГА ЗА ВИМОГОЮ

Це Сервісна угода (далі – Угода) регламентує порядок надання послуг Видавничим домом АДЕФ-УКРАЇНА (далі – Сервіс). Ця Угода є публічним договором і має відповідну юридичну силу.

Для особи, яка здійснює або має намір здійснити публікацію в сервісі (далі – Видавець, Видавці), актом повного прийняття цієї Угоди є заповнення і відправка форми реєстрації в сервісі.

Для особи, що здійснює покупку товарів і послуг в сервісі (далі – Покупець, Покупці), Угода набирає чинності з моменту заповнення і відправки форми замовлення на покупку.

Якщо Видавець або Покупець не згоднен з будь-яким з пунктів цієї Угоди, або з Угодою в цілому, їм необхідно утриматися від використання Сервісу.

Використання послуг Сервісу передбачає згоду користувачів Сервісу (Видавців і Покупців) з правилами, термінами, обмеженнями та іншими умовами співпраці, викладеними в даному документі.

Приймаючи цю Угоду, Видавець і / або Покупець Сервісу (далі – Користувач, Користувачі) підтверджує, що:

а) він є повнолітньою та дієздатною особою, яка може здійснювати операції за своїм рішенням і на свій розсуд;

б) його дії дійсно спрямовані на отримання послуг Сервісу, в них не міститься злого умислу, шахрайських намірів, спроб порушити нормальну працездатність Сервісу, отримати несанкціонований доступ до інформації, яка є інтелектуальною власністю або комерційною таємницею Сервісу, використовувати сервіс нецільовим чином (наприклад, в якості обмінного пункту, для цілей пошукової оптимізації та ін.), дискредитувати Сервіс або інших користувачів і т.п .;

в) Користувач підтверджує що, його дії не порушують прав інтелектуальної власності третіх осіб;

г) у разі отримання послуг, що надаються Сервісом тільки для особистого некомерційного використання Користувачами, без можливості тиражування та продажу, Користувач не порушуватиме порядок надання таких послуг;

д) контактна інформація, яка надається Користувачем Сервісу, є вірною, повною та актуальною;

е) при проведенні платежів на користь Сервісу Користувач має законні права на здійснення цих платежів;

ж) при отриманні платежів від Сервісу Користувач має законні права на отримання даних платежів.

 

  1. ПОСЛУГИ ПОКУПЦЯМ

1.1. Сервіс надає Покупцям ексклюзивні поліграфічні послуги з виготовлення друкованої продукції на вимогу (далі – Виробів, Вироби).

1.2. Кожен готовий Виріб, вироблений Сервісом в рамках надання послуг, виготовляється за індивідуальним замовленням Покупця. Повернення і обмін Виробів належної якості не проводиться.

1.3. Для мінімізації негативних наслідків, пов’язаних з невідповідністю готового Виробу належної якості уявленню Покупця, Покупцям настійно рекомендується ознайомитися з довідковими матеріалами Сервісу до моменту розміщення замовлення. Список довідкових матеріалів публікується на сайті Сервісу.

 

1.4. Сервіс використовує сучасні технології, обладнання та матеріали для надання ексклюзивних поліграфічних послуг найвищої якості. У той же час, як і в будь-якому виробництві, не виключені можливості появи браку внаслідок людського чинника, ситуативної некоректної роботи обладнання, браку від постачальників матеріалів і т.д.

Сервіс проводить обмін або повернення коштів за вироби неналежної якості в разі, якщо претензія була пред’явлена ​​протягом 3 днів з моменту отримання вироби, вони не експлуатувалися, втрата якості сталася до моменту відправки виробу Покупцеві. Для встановлення об’єктивних причин втрати якості Сервіс має право провести спеціалізовану експертизу.

1.5. Відповідальність за зміст і якість оригінал-макету виробу несе Видавець, який здійснив цю публікацію в рамках Сервісу.

Сервіс не несе відповідальності і не зобов’язаний робити заміну Вироби або повернення грошей у разі, якщо неналежна якість Виробу виникла внаслідок помилок, недоробок Видавця або надання їм неповної (неточної) інформації.

У той же час при отриманні обґрунтованої і аргументованою претензії від Покупця адміністрація Сервісу може на свій розсуд здійснити заміну виробу або повернення грошей за рахунок накопиченого, але не виплаченої авторської винагороди (гонорару) Видавця.

1.6. У разі, якщо відсутність або бездіяльність Покупця перешкоджає нормальному надання послуги (наприклад, при відсутності Покупця за адресою в узгоджене з кур’єрською службою час доставки, незвернення Покупцем замовлення на пошту у встановлені поштовою службою отримання терміни і т.д.), Сервіс має право на покриття Покупцем витрат на повторне надання послуги цілком або частково (в тому числі на оплату вартості доставки, упаковки, виготовлення).

1.7. Авторські права на всі власні зображення, надані Покупцем в процесі надання послуг, належать Покупцю.

1.8. Для оперативного інформування про зміни в порядку надання послуг Сервісу, графіку роботи, так само як і для передачі інших актуальних новин і повідомлень Покупець погоджується отримувати від Сервісу як регулярні розсилки, так і термінові (позапланові) повідомлення засобами e-mail, факсимільного зв’язку, звичайною поштовою зв’язку та ін. Сервіс надає можливість припинення підписки за бажанням Покупця.

 

  1. ПОСЛУГИ для видавців

2.1. Сервіс надає Видавцям послуги зберігання оригінал-макетів, друку та дистрибуції поліграфічної продукції на вимогу (Виробів).

2.2. Послуги Видавцям надаються на платній основі. В якості плати за надання послуг виступають ціна виготовлення, адміністративний внесок та інші службові платежі.

2.3. Видавець одноосібно відповідає перед третіми особами, Покупцем, Сервісом щодо дотримання авторських прав, суміжних прав, інших прав інтелектуальної власності на всі матеріали, надані для публікації за допомогою Сервісу.

2.3.1. Авторські права, суміжні права, інші права інтелектуальної власності на надані для публікації матеріали, автором яких є Видавець, в повному обсязі зберігаються за Видавцем, якщо інше не обумовлено окремим письмовим угодою в форматі, прийнятному для Сервісу, Видавця та інших зацікавлених осіб.

2.3.2. У разі, якщо Видавець здійснює публікацію твору іншого автора без його дозволу і виплати авторської винагороди виключно для особистого використання і використання в колі сім’ї, без можливості його подальшого поширення, продажу в рамках Сервісу і т.д., Видавець одноосібно відповідає перед третіми особами, Покупцем, Сервісом за збереження особистого некомерційного режиму отримання такої послуги.

Порушення такого режиму служить підставою для негайного припинення співпраці Сервісу з Видавцем з одночасним утриманням 100% коштів, що знаходяться на балансі Видавця незалежно від джерела походження коштів.

2.4. Винагорода, що сплачується Видавцю Сервісом на загальних підставах, є єдиною можливою компенсацією на користь Видавця, за винятком випадків, окремо обумовлених між Видавцем і Сервісом і зафіксованих у вигляді письмового документа за підписом обох сторін. У разі відсутності такого документа ніякі інші виплати не можуть бути нараховані і здійснені.

2.5. Сервіс має право робити утримання з винагороди Видавця в наступних випадках:

* Претензія на шахрайський платіж по кредитній карті, виставлена ​​платіжною системою або обслуговуючим банком;

* Інша ситуація, пов’язана з пред’явленням претензії Сервісу третіми особами стосовно дій Видавця в сервісі або з прямими збитками Сервісу, викликаними некоректними діями Покупців виробів, опублікованих Видавцем.

У разі виникнення перелічених вище ситуацій Сервіс негайно блокує суму можливих збитків на особистому рахунку Видавця і повідомляє про це Видавця. Сервіс та Видавець зобов’язуються докласти максимум зусиль для вирішення проблеми, що враховує взаємні інтереси. Якщо ж протягом розумного періоду часу цього досягти не вдається, сума збитків списується з рахунку Видавця на користь Сервісу.

2.6. Для оперативного інформування про зміни в порядку надання послуг Сервісу, графіку роботи, переліку Виробів і матеріалів, так само як і для передачі інших актуальних новин і повідомлень Видавець погоджується отримувати від Сервісу як регулярні розсилки, так і термінові (позапланові) повідомлення засобами e-mail, факсимільного зв’язку, звичайного поштового зв’язку та ін.

Відмова від отримання повідомлень проводиться шляхом повного видалення рахунку Видавця в сервісі. Для цього Видавцю необхідно звернутися в службу підтримки з відповідним листом і зазначенням логіна, попередньо обнулила баланс (тобто ініціювавши запит на виплату коштів, що знаходяться на балансі). У разі видалення рахунку з ненульовим балансом виплата не проводиться.

 

  1. ІНФОРМАЦІЯ ТА ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ

3.1. Користувачі зобов’язані надати точну і правдиву інформацію в кількості, необхідній для надання послуг, які вони купують. Сервіс не продає і не передає інформацію про Користувачів третім особам, за винятком випадків, прямо передбачених законодавством.

3.2. Видавці мають частковий доступ до інформації про покупця. У той же час їм недоступна інформація найвищого ступеня конфіденційності (платіжні реквізити і т.д.)

3.3. Надання неточної контактної інформації або ненадання інформації на вимогу можуть служити підставою для затримки в наданні послуг до моменту отримання точних даних.

 

  1. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ

4.1. Сервіс діє в інтересах Видавців і Покупців. У разі виникнення спірних ситуацій як між Сервісом і його Користувачами, так і за участю третіх осіб, ми виконуємо все законні дії для захисту інтересів наших користувачів.

4.2. Неможливість виконання замовлення або його несвоєчасне виконання може бути спричинене обставинами, зумовленими людським фактором, або ж подіями непереборної сили (форс-мажор), викликаними соціальними і природними катаклізмами (війни, пожежі, повені, революції та ін.)

4.3. У разі неможливості виконання прийнятих на себе зобов’язань з причин, вказаних вище (виключаючи форс-мажор), Сервіс несе відповідальність в межах сум, отриманих від Покупців в якості оплати за послуги.

4.4. Сервіс не несе і ні за яких обставин не може нести ніякої матеріальної та іншої відповідальності, що виходить за рамки сум, отриманих від Покупців в якості оплати за послуги.

4.5. Сервіс не несе ніякої відповідальності у випадку настання форс-мажорних обставин.

4.6. Сервіс залишає за собою право припинити обслуговування Користувача з одночасним списанням 100% нарахованої винагороди в наступних випадках:

4.6.1. систематичне порушення загальноприйнятих правил мережевого етикету: спам, розміщення матеріалів, що розпалюють етнічну / релігійну ворожнечу, пропаганда важких наркотиків, деструктивних ідеологій (комунізм, фашизм, релігійні секти тоталітарного штибу) і т.д .;

4.6.2. зловмисні дії (злом, атака і ін.), спрямовані на несанкціоновану зміну стандартного порядку роботи Сервісу або ж на дискредитацію Сервісу;

4.6.3. за рішенням суду, а також в інших випадках, передбачених законодавством.



  1. Зміни і доповнення

5.1. Ця Угода не є остаточним, може бути змінено та доповнено.

 

  1. КОНТАКТИ

З усіх питань, що стосуються цієї Угоди, будь ласка, звертайтеся в службу підтримки.